از نظر خود دختره پیامبرش گفته از ۹ سالگی دیگه عاندرایج نیست
کشور و قانون و حکومتی که ، این داره پاره میکنه خودشو براش ، بهش گفته شما از ۹ سالگی دیگه بزرگی
و دختره انقدر عاشق این موضوعه که رفته برای حاکم اون حکومت خوش رقصی میکنه
تو هم لابد با خودشونی دیگه که دنبال بهونه ای
#شهسوار#تنکابن#رشتو#اعتصابات_سراسری
۱ - حالا که بازار اعتصاب و اعتراض داغه ؛
زیر این توییت از همه مغازه ها ، کافه ها
یا حتی افرادی که مطمئنیم مقابل مردم ایستادن و یا جیره خور ِنظام و سپاهن ، یه لیست درست کنیم
هرجایی یا هرکسی که میشناسین
با دلیل
یا مدرک
تاوانشو باید پس بدن
بچه های #شهسوار
به این آمبولانسه که داره دائم تو شهر میچرخه راه ندین
پلاک نداره
رفتار مشکوک داره
به احمال ۹۰٪ نیرو های بسیج و سپاه رو جا به جا میکنه
راه ندین اگه میتونین نگه دارین که دستشون رو بشه
بعد دیگه مردم خودشون میدونن چیکار کنن