Pinned
Behindokht
9,713 posts
نقداً یه کارشناس اقتصادی، پژوهشگر بازار هنر، نوازندهی کمانچه، منجم آماتور و عکاس بیاستعداد هستم.
تهران بزرگ
Joined June 2018
- تو گرمای ۵۰ درجه تانکرهای آب عسلویه رو خالی کردن تا کارگران اعتصابشون رو بشکنن. این یکم شبیه اون داستانی نیست که ۱۳۰۰ ساله براش عزاداری میکنید؟
- کافیه مامانبزرگم یه رژ بزنه، سریعاً بابابزرگم با آرنج آروم میزنه به ما و با ذوق میگه شازدهخانم رو ببین چه خوشگل شده. چند وقت پیش مامانبزرگم گفت میخوام انگشتر ازدواجم رو بدم به تو، من زن خوشبختی بودم، میخوام تو هم خوشبخت بشی. عشق واقعی این شکلیه دوستان.
- برای بابام وقتی تو ماشین تنها بوده پیامک کشف حجاب اومده. بابام:
- یه بار داشتم زیر پل خواجو ساز میزدم، دو تا مامور اومدن به جرم ساز زدن بگیرنم. مردم جمع شدن پلیسا رو زدن عقب تا من در برم. یکم که دویدم دیدم یه پیرمرد با نفسِ گرفته داره میدوه دنبالم و میگه کیف سازتو برات آوردم. یهو گریهم گرفت. هنوز نفهمیدم از غم بود یا خوشحالی یا نمیدونم...
- صداهای پسزمینه ویدیوی #دختر_علوم_تحقیقات چقدر غمانگیز بودند. دارن شجاعت و تنهایی این دختر رو میبینن اما میخندن و راجع به بدنش نظر میدن. به زن ایرانی نه فقط از سمت حکومت، بلکه از همه طرف حمله میشه. من بمیرم واسه تنهاییت.
- مامانهما از دنیا رفت.کافیه مامانبزرگم یه رژ بزنه، سریعاً بابابزرگم با آرنج آروم میزنه به ما و با ذوق میگه شازدهخانم رو ببین چه خوشگل شده. چند وقت پیش مامانبزرگم گفت میخوام انگشتر ازدواجم رو بدم به تو، من زن خوشبختی بودم، میخوام تو هم خوشبخت بشی. عشق واقعی این شکلیه دوستان.
- چت جیپیتی عزیز، وقتی نمیدونی بگو نمیدونم. دروغگو دشمن خداست.
- اگه هی یهو یکی تو خونهتون بلند داد نمیزنه "ایولللل، هدشااااتتتت، نووووب سگگگ و..." خوشحال باش و از آرامشت لذت ببر.
- ایشون رو امشب بین شادی مردم برای جاری شدن آب زایندهرود دیدم. کاش بیشتر به #سما_جهانباز بپردازیم. ممنون میشم ریتوییت کنید.
- برنو عاشق اینه که با سگهای دیگه بازی کنه ولی به خاطر ابعاد و هیجان زیادش هیچکس باهاش دوست نمیشه. کلاً یا ازش میترسن یا میخوان باهاش دعوا کنن. بمیرم واسه ذوقت. :(
- الهی بگردم، یه سری از همکلاسیام فکر میکنن من نابغهای چیزیم. در حالی که تنها تفاوت من اینه که ریاضی که اینا دارن تو ارشد میخونن رو به ما تو دبیرستان درس دادن. هر چقدرم اینو میگم فکر میکنن از فروتنیمه. :))








