Pinned
🫀خوبی اکانت من وشخصیتم
اینه که شناس نیستم
ناشناس معروفم نیستم:)
توئیت فاخرهم بلدنیستم
کلمه منحصربه فردخودمم ندارم
موثر همنیستم تایادم بیوفتن
من معمولیم شایدواسه همینه
بهترین دوست کسی نیستم
اینمعمولی بودن واسه بقیه خوبه
جوری که نه جای خالیم به چشمشون بیادنه دردی تودلشون بپیچه










