Kıymetli Eskişehirliler, sizlere güzel bir haberim var; kazanıyoruz, kazanıyoruz, kazanıyoruz! 🥰👏🏼
Ayşe Ünlüce
5,070 posts
T.C. Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Resmi Twitter Hesabıdır | Mayor of Eskişehir Metropolitan Municipality @eskisehirbb
Joined December 2013
- Sevgili hemşehrilerim, Yılmaz Büyükerşen Hocamızın önderliğinde ve sizin desteğinizle çeyrek asırlık bir emek ile oluşan kent kimliğini korumak ve bu şehri geleceğe taşımak için 10 Ocak tarihinde yola çıktık. Köylerde, kahvelerde, pazarlarda, ev buluşmalarında, esnaf
- Güzel kızlarım benim, Çalışma arkadaşlarım ile görüştüm, Kanlıkavak Bölgesi’nde basketbol sahamızın hemen yanında voleybol sahamızın yapımına en kısa sürede başlıyoruz. Bana sizler veya aileleriniz ulaşabilirse, hazır olduğunda ilk gün kampanyanıza katkı sunanKanlıkavak'ta çocuklar voleybol sahası için imza kampanyası başlatmış, hem imzamızı attık hem de destek için mesajlarını paylaşıyoruz... Çocukların Ayşe başkandan bir isteği var, biz de aracı olalım dedik... @ayseunluce
00:00 - “Memleketime çoktan bahar gelmiştir Başakları şimdiden göğe ermiştir Başlayan, biten, tazelenen aşklar Başlıyor ömrümüzde yeni bir fasıl”
00:00 - Değerli hemşehrilerim, böyle güzel bir akşamı hep birlikte kutlamak ve coşkumuzu paylaşmak için sizleri Şahin Caddesi’nde bulunan Hoşnudiye Seçim İletişim Merkezimize bekliyoruz. 📍(Tepebaşı Belediyesi ilerisi) @CHPKAZIMKURT @DtAhmetAtac @avtalatyalaz
- Sevgili Eskişehirliler, bugün mazbatalarımızı alıyor ve saat 15.30’da Büyükşehir Belediyemizin önünde sizlerle buluşuyoruz! 🌸 Haydi gelin bir kez daha Eskişehir olalım! 🤍 @CHPKAZIMKURT @DtAhmetAtac
- Kazanan Kütahya oldu, milli irade oldu! 👏🏼 Geçersiz oyların tekrar sayılması sonucu, Kütahya Belediye Başkanlığı’nı 571 farkla kazanan Eyüp Kahveci Başkanımızı kutluyor, komşumuzun 74 yıl sonra sosyal belediyecilik ile buluşmasından büyük mutluluk duyuyorum. Birlik ve
- İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Ekrem İmamoğlu ile İstanbul'da bir araya geldik. Kendisine desteği için yürekten teşekkür ediyorum. İnanıyorum ki bugüne kadar olduğu gibi 31 Mart'tan sonra da birlik ve beraberlik içerisinde çalışmaya devam edeceğiz.
00:00 - Güzel şehrimiz Eskişehir için güzel bir gün olsun. Yaklaşık 3 aydır sahada gördüğümüz teveccüh, yakınlık ve samimiyetleri için Eskişehirlilere minnettarım, teşekkür ediyorum.
00:00






