Her zaman emeğin ve emekçinin yanında olduk. Çalışanlarımıza en iyi imkanları sunmaya, var olanın en iyisini vermeye gayret ettik. Ocak ayı itibariyle belediyemizde çalışan personelin alacağı en düşük ücret 3.425 TL olacaktır.
Emekçi kardeşlerimize hayırlı olsun.
Ahmet Ataç
17.5K posts
Eskişehir Tepebaşı Belediye Başkanı @tepebasibeltr
- Kıymetli Eskişehirliler, sizlere güzel bir haberim var: Kazanıyoruz, kazanıyoruz, kazanıyoruz! 😊
- Gözümüz aydın Eskişehir! Alpu’da en verimli arazilerimizin üzerine kurulması planlanan kömürlü termik santral ihalesi iptal edildi.
- Tepebaşı'ndaki parklarımızın tamamı yoga ve spor yapmak isteyen tüm Eskişehirlilere açık. Ne zaman isterseniz, dilediğiniz parkımızı kullanabilirsiniz.
- Eskişehir’de üniversite öğrencileri için akşam yemeğimiz ücretsiz. Şehrimizde üniversite okuyan, geleceğimiz, göz bebeğimiz evlatlarımız misafirimiz olurken biz de çok mutlu oluyoruz. Hafta içi her akşam bekleriz. 📍Yeşiltepe Mahallesi Sınırlar Sokak No: 2 (Anadolu Üniversitesi
00:00 - Çok güzelsin Eskişehirim! ❤️ 14 Mayıs akşamı Türkiye’ye baharı hep birlikte getireceğiz. 🌸 @kilicdarogluk @mansuryavas23 #MilletinAdayıEskişehirde #SanaSöz
00:00 - Güzel Eskişehirimizin güzel insanları… Bu zafer bizim, hepimizin! @ayseunluce @CHPKAZIMKURT @avtalatyalaz
00:00 - Sizlere hizmet etmek onurdur! Bir kez daha Tepebaşı Belediye Başkanı seçilmenin onurunu yaşıyorum. Desteğini her zaman yanımda hissettiğim siz kıymetli hemşehrilerime şükranlarımı sunuyorum. Kentimizi omuz omuza daha güzel günlere ulaştırmak için çalışmaya devam edeceğiz.
- Pişmiş Toprak Sempozyumu’nda, sanatçılarımız tarafından, büyük emeklerle yapılan sanat eserlerimiz, maalesef saldırıya uğradı. Sanata, sanatçının emeğine ve Eskisehir'in değerlerine yapılan bu saldırıyı kınıyoruz.
- Güzel kentimiz Eskişehir’de yurttaşlarımızın büyük direncine rağmen ısrarla yapılmak istenen kömürlü termik santralin 6 kez iptal edilen ihalesi 27 Haziran’da gerçekleştirilecek. En yetkili ağızlardan defalarca yapılmayacağı vurgulanan bu ölüm tesisini kentimizde istemiyoruz.
- Temizlik İşçilerimiz çaldı Eskişehirliler beraber söyledi. Cumhuriyet ve Atatürk sevdalılarına teşekkürler. #eskişehir #tepebaşı #izmirmarşı
00:00 - Büyük gün geldi. "#SanaSöz Eskişehir" diyecek 13. Cumhurbaşkanımız Sayın Kemal Kılıçdaroğlu ve Cumhurbaşkanı Yardımcımız Mansur Yavaş'la buluşmak için tüm hemşehrilerimizi Sıhhiye Meydanı'na bekliyoruz. ⏰14.30 #MilletinAdayıEskişehirde @kilicdarogluk @mansuryavas23
00:00 - Gözün aydın Eskişehir! Kentimizde yapımı planlanan kömürlü termik santral için verilen “Acele kamulaştırma” kararı, belediyemiz tarafından açılan dava sonucu, Danıştay Altıncı Dairesi kararıyla, itiraz yolu kapalı olmak üzere yürütülmesinin durdurulması hükmüne bağlandı.
- EYT çıkmadan meclis tatile girmesin! Kazanılmış haklarını isteyen 1 milyondan fazla yurttaşımızın haklı mücadelelerinde her zaman yanlarında olacağız. #EYT #EytArtikEmekliOlsun #EytYasaBekliyorMeclisTatilOlmasın @EytSydDernegi @gonulborann @EskEytSydD









