Log inSign up
AYŞE
145 posts
user avatar
AYŞE
@rebelllangelll
Eşi için hukuk mücadelesi veren bir anne
TÜRKİYE / GAZİANTEP
Joined April 2011
176
Following
1,928
Followers
  • user avatar
    AYŞE
    @rebelllangelll
    Dec 4, 2024
    1-Gaziantep şehir hastanesine,kol uyuşması,göğüs ağrısı ve kalp krizi şüphesi ile eşimle yürüyerek gittik.Aciliyetimizi defalarca söylediğimiz halde ekg dahi çekilmeden yetkililer tarafından azarlanıp bekletildik.Bekleme sonucunda 37 yaşında 2 çocuk babası eşimi kaybettim.
    8.6M
  • user avatar
    AYŞE
    @rebelllangelll
    Dec 8, 2024
    1-Eşimin yere yığılmadan 20 dakika önce arkadaşı ile yaptığı WhatsApp görüşmesinde, arkadaşının 'Neden acildesin 'sorusu üzerine eşim; 'Hastanede sıra bekliyoruz, Göğüs ağrısı ve Uyuşma var' diyor. Bu şikayetlerini aynen yetkililere soyledigimizde ...
    4.6M
  • user avatar
    AYŞE
    @rebelllangelll
    Dec 15, 2024
    Gaziantep Şehir Hastanesi'nde ihmaller sonucu ölen eşim için adalet arıyorum.Kalp krizi geçiriyor dediğimiz halde bize kızıp beklettiler. Sizin de başınıza gelmemesi için sorumluların adaletin önüne çıkmasını istiyorum. Gaziantep Ankaralı Turgut Pazar
    651K
  • user avatar
    AYŞE
    @rebelllangelll
    Dec 10, 2024
    SORUŞTURMA İZNİ VERİLDİ! 1-Gaziantep Şehir Hastanesi’nde, görevlilerin büyük ihmal ve umursamazlığı sonucu vefat eden eşim için, ihmali olduğu düşünülen 6 doktor ve 1 hemşire için karar çıktı. Başta ilk günden beri rt ve yorumlarla sesimi duyurup destek veren sizlere ve de daima
    1.5M
  • user avatar
    AYŞE
    @rebelllangelll
    Dec 5, 2024
    Aylardır mücadele etmeye calisiyorum. Yürüyerek gidip kalp krizi geçiriyoruz dediğimiz hastanede azarlanip bekletildik sonrasinda yanlış iğne ile ölüme suruklendik. Ne bir EKG ne bir kan tahlili olmadı. Belgeler görüntüler savcılıkta . Yetkililere paylaşın lütfen sesimiz olun
    530K
  • user avatar
    AYŞE
    @rebelllangelll
    Dec 4, 2024
    Replying to @rebelllangelll
    6-37 yaşında 2 küçük çocuğu olan eşim Gaziantep Şehir Hastanesinde öldü.Çocuklarım her gün ağlıyor.Lütfen sesimiz olun sorumlular bulunsun.
    534K
  • user avatar
    AYŞE
    @rebelllangelll
    Dec 5, 2024
    1-1-Olay sonrasında savcılıkta verilen ifade de doktor eşimin fişinin kendisine olaydan sonra kesildiğini ve beni hiç görmediğini ilk defa olay anında gördüğünü ifade vermiş olmasına karşı ... #AyşeŞirininsesiol #GaziantepŞehirHastanesiİhmalhastanesi
    1.2M
  • user avatar
    AYŞE
    @rebelllangelll
    Dec 8, 2024
    Replying to @rebelllangelll
    4-Kamera görüntüsü, Tanık ifadesi,otopsi raporu,epikriz raporu,WhatsApp yazismasi ve diğer çeşitli kanitlarim olduğu halde hala soruşturma izni verilmedi. Lütfen yetkilileri etiketleyin soruşturma izni istiyoruz.@saglikbakanligi @ComezTurhan @drmemisoglu @gantepvaliligi
    567K
  • user avatar
    AYŞE
    @rebelllangelll
    Dec 4, 2024
    Replying to @rebelllangelll
    2-Eşimin kalp krizi geçirdiğini söylediğim görevliler bizi önemsemeyerek herkes gibi bekleyin dediler. Kimse ilgilenmeyince tek çaremiz beklemek diyerek beklemeye başladık. Eşim bu sırada yere yığıldı,yüzüstü bir şekilde güvenlikler sedyeye koydu.
    483K
  • user avatar
    AYŞE
    @rebelllangelll
    Dec 4, 2024
    Replying to @rebelllangelll
    3-Eşim sedyeye yüzüstü konduğunda ve daha sonrasında hiçbir dr dakikalarca eşime temas dahi etmedi.Daha sonrasında eşime diyazem denen kalp durdurucu etkisi olan bir iğne vurularak durmuş olan kalbi tamamen dönülmez bir yola konduğunu öğrendim
    482K
  • user avatar
    AYŞE
    @rebelllangelll
    Dec 4, 2024
    Replying to @rebelllangelll
    4-Kamera görüntülerini ve epikriz raporlarını aldığımızda daha da şok olduk.Eşim sağlıklı iken umursanmadığı gibi yığıldıktan sonra dahi hiçbir müdahalede bulunulmadığını aksine eşime diyazem vurulduğunu öğrenince kahrolduk.
    473K
  • user avatar
    AYŞE
    @rebelllangelll
    Dec 4, 2024
    Replying to @rebelllangelll
    5-Biz hastaneye yürüyerek ve kalp krizi olduğundan şüphelenerek gittik.Görevlilere bunları söyledik. Sadece tansiyonumuza bakıp sıranızı bekleyin dediler.Daha sonrasında Dr odalarına girip bizi alın durumumuz kötü dedim ama bana kızıp herkes gibi bekleyin dendi
    455K
  • user avatar
    AYŞE
    @rebelllangelll
    Dec 8, 2024
    Replying to @rebelllangelll
    3-Bu şikayetlerimizin yazılı olduğu ve ben sinir krizi geçirirken elimden çekip aldıkları daha sonra delil olarak istediğimizde de arsiv yetersizligi nedeniyle belge yerine biz size doktor notu verelim dedikleri triyaj kagidimiz yerine bu WhatsAp mesajlarina bakmanız yeterli olur
    586K
  • user avatar
    AYŞE
    @rebelllangelll
    Dec 8, 2024
    Replying to @rebelllangelll
    2-...bizi azarlayip, EKG dahi çekmeden yeşil alan hastaları ile aynı yerde yaklaşık 40 dakika beklettiler. Ayrica eşimin bu şikayetleri hastaneden alınan epikriz raporunda da yer alıyor
    553K

New to X?

Sign up now to get your own personalized timeline!

Create account

By signing up, you agree to the Terms of Service and Privacy Policy, including Cookie Use.

Terms·Privacy·Cookies·Accessibility·Ads Info·© 2026 X Corp.
Don't miss what's happening
People on X are the first to know.
Log inSign up