1-Gaziantep şehir hastanesine,kol uyuşması,göğüs ağrısı ve kalp krizi şüphesi ile eşimle yürüyerek gittik.Aciliyetimizi defalarca söylediğimiz halde ekg dahi çekilmeden yetkililer tarafından azarlanıp bekletildik.Bekleme sonucunda 37 yaşında 2 çocuk babası eşimi kaybettim.
AYŞE
145 posts
Eşi için hukuk mücadelesi veren bir anne
TÜRKİYE / GAZİANTEP
Joined April 2011
- 1-Eşimin yere yığılmadan 20 dakika önce arkadaşı ile yaptığı WhatsApp görüşmesinde, arkadaşının 'Neden acildesin 'sorusu üzerine eşim; 'Hastanede sıra bekliyoruz, Göğüs ağrısı ve Uyuşma var' diyor. Bu şikayetlerini aynen yetkililere soyledigimizde ...
- Gaziantep Şehir Hastanesi'nde ihmaller sonucu ölen eşim için adalet arıyorum.Kalp krizi geçiriyor dediğimiz halde bize kızıp beklettiler. Sizin de başınıza gelmemesi için sorumluların adaletin önüne çıkmasını istiyorum. Gaziantep Ankaralı Turgut Pazar
- SORUŞTURMA İZNİ VERİLDİ! 1-Gaziantep Şehir Hastanesi’nde, görevlilerin büyük ihmal ve umursamazlığı sonucu vefat eden eşim için, ihmali olduğu düşünülen 6 doktor ve 1 hemşire için karar çıktı. Başta ilk günden beri rt ve yorumlarla sesimi duyurup destek veren sizlere ve de daima
- Aylardır mücadele etmeye calisiyorum. Yürüyerek gidip kalp krizi geçiriyoruz dediğimiz hastanede azarlanip bekletildik sonrasinda yanlış iğne ile ölüme suruklendik. Ne bir EKG ne bir kan tahlili olmadı. Belgeler görüntüler savcılıkta . Yetkililere paylaşın lütfen sesimiz olun
- Replying to @rebelllangelll6-37 yaşında 2 küçük çocuğu olan eşim Gaziantep Şehir Hastanesinde öldü.Çocuklarım her gün ağlıyor.Lütfen sesimiz olun sorumlular bulunsun.
- 1-1-Olay sonrasında savcılıkta verilen ifade de doktor eşimin fişinin kendisine olaydan sonra kesildiğini ve beni hiç görmediğini ilk defa olay anında gördüğünü ifade vermiş olmasına karşı ... #AyşeŞirininsesiol #GaziantepŞehirHastanesiİhmalhastanesi
- Replying to @rebelllangelll4-Kamera görüntüsü, Tanık ifadesi,otopsi raporu,epikriz raporu,WhatsApp yazismasi ve diğer çeşitli kanitlarim olduğu halde hala soruşturma izni verilmedi. Lütfen yetkilileri etiketleyin soruşturma izni istiyoruz.@saglikbakanligi @ComezTurhan @drmemisoglu @gantepvaliligi
- Replying to @rebelllangelll2-Eşimin kalp krizi geçirdiğini söylediğim görevliler bizi önemsemeyerek herkes gibi bekleyin dediler. Kimse ilgilenmeyince tek çaremiz beklemek diyerek beklemeye başladık. Eşim bu sırada yere yığıldı,yüzüstü bir şekilde güvenlikler sedyeye koydu.
- Replying to @rebelllangelll3-Eşim sedyeye yüzüstü konduğunda ve daha sonrasında hiçbir dr dakikalarca eşime temas dahi etmedi.Daha sonrasında eşime diyazem denen kalp durdurucu etkisi olan bir iğne vurularak durmuş olan kalbi tamamen dönülmez bir yola konduğunu öğrendim
- Replying to @rebelllangelll4-Kamera görüntülerini ve epikriz raporlarını aldığımızda daha da şok olduk.Eşim sağlıklı iken umursanmadığı gibi yığıldıktan sonra dahi hiçbir müdahalede bulunulmadığını aksine eşime diyazem vurulduğunu öğrenince kahrolduk.
- Replying to @rebelllangelll5-Biz hastaneye yürüyerek ve kalp krizi olduğundan şüphelenerek gittik.Görevlilere bunları söyledik. Sadece tansiyonumuza bakıp sıranızı bekleyin dediler.Daha sonrasında Dr odalarına girip bizi alın durumumuz kötü dedim ama bana kızıp herkes gibi bekleyin dendi
- Replying to @rebelllangelll3-Bu şikayetlerimizin yazılı olduğu ve ben sinir krizi geçirirken elimden çekip aldıkları daha sonra delil olarak istediğimizde de arsiv yetersizligi nedeniyle belge yerine biz size doktor notu verelim dedikleri triyaj kagidimiz yerine bu WhatsAp mesajlarina bakmanız yeterli olur
- Replying to @rebelllangelll2-...bizi azarlayip, EKG dahi çekmeden yeşil alan hastaları ile aynı yerde yaklaşık 40 dakika beklettiler. Ayrica eşimin bu şikayetleri hastaneden alınan epikriz raporunda da yer alıyor







