Bakınız,bugün 8 Eylül..
E-Devletin olmadığı 99 yılına gidelim❗️
Bugün işe başladınız ve işyerinizin muhabecisi o gün için yoğundu,üşendi,patronundan izin alamadı ya da Ssk'ya gidecek araç ayarlayamayıp sigorta girişinizi yarın sabaha bıraktı❗️
Prim gün sayınız
Bakınız ben de 47 yaşımdayım..
Sigorta başlangıcım Ekim/98 olduğu için EYT'den faydalandım ve 15 aydır Emekli maaşı alıyorum.
Yatırmış olduğum sigorta primim de sadece 4903...
Arkadaşlarımızın sigorta başlangıcı benden birkaç ay sonra olmuş..
1 gün sonra olan da çok Vatandaşımız
Bugün;
📍İYİ Parti'nin düzenlediği çok önemli ve yine yüzünün akıyla çıktığı organizasyonlarından biri daha yapıldı..
📍Emeklilerin başta geçim olmak üzere sorunları o kadar fazla ki..
📍Bir de hak ettiği halde emekli olamayan büyük ve haklı bir kitle var..
📍Emeklilikte Adalet
Yaşıtları ve hatta daha küçük olanlar emekli olurken, daha fazla primlerle onlardan 17/20 yıl sonra emeklilik hakkına ulaşmanın sosyal devlet anlayışında bir karşılığı olamaz
Yaş şartsız düzenlenen EYT yasasının ardından yaşanan mağduriyetin düzeltilmesi adına emek veren tüm
8 Eylül 1999 tarihinden sonra sigortalı olanlara Emeklilikte yaş şartı kadınlarda 58,erkeklerde 60 olarak belirlendi❗️
3 Mart 2023'te çıkartılan Eyt yasası kademelendirilmesiz biçimde apar topar çıkarılınca akranlar arasındaki emekli olma farkı bir anda 17-20 yıla çıktı❗️
KADEMELİ EMEKLİLİK
ANAYASAL HAKTIR ❗️
Zira 1 gün geç SGK girişi nedeniyle 17-20 yıl fazladan çalışmak adil olmadığı gibi bir HAK ihlalidir❗️
En büyük haksızlık 8 Eylül 1999 sonrası sigortalı olan vatandaşlarımıza yapılmıştır❗️
@EmadDernegi