Pinned
Güvenç Dağüstün
38.5K posts
Bodrum, Türkiye
Joined February 2011
- Electric Bass vs. Berat Kim yaptıysa eline sağlık. Bayıldım.
00:00 - Müzik sevmezsiniz, heykel sevmezsiniz, resim sevmezsiniz, dans sevmezsiniz, ezberlediğinizin dışında edebiyat bilmez, sevmezsiniz, ağaç sevmezsiniz, çiçek sevmezsiniz, deniz sevmezsiniz. Yazık; ne acınası bir haldesiniz…
- Tuvalet eğitimi falan var. Biz ne yersek onu yiyor. Ama çok saldırgan. Apartmanda zor oluyor. Çiftliği falan olan birine vermek istiyoruz.
- Sticker tasarladığı için gözaltına alınan arkadaşım Mahir Akkoyun’un tasarımlarından bastırmaya gidiyorum. Dönüş yolumda ise çok market var.Gözaltına alınıyorum.
- Gitti Ayder.Erdoğan: Rizemiz hep 5 yıldızlı otellerin yokluğunu çekti, yarın Ayderi gezip göreceğiz tele1.com.tr/erdogan-rizemi…
- Annanem (98) 🧿 bugün Ankara mitingine gitmiş…. #sanasöz
- Kilosu 26 liradan iki tane kabak aldım. Eve geldik, saygımdan pişiremiyorum. İkisine de kaş göz çizdim, oturduk sohbet ediyoruz. Üç tane alsam okey oynardık, aklıma gelmedi. Tanıştırayım: Dış Mihraklar (soldan sağa) Edward ve Francis
- Olm saçmalama lan. Müzisyen falan değilsin sen. “Türkiye’nin en büyük müzisyenlerinden birisin” falan diyen her kimse dalga geçmiş seninle. Görüşme öyle insanlarla. Kandırıyorlar seni.Bir de bu yeni çıktı,çok ünlü arkadaşlarım,şarkıcı oyuncu vs arayıp ya da yazıp "Türkiye nin en büyük müzisyenlerinden birisin,girme şu vatan,millet,siyaset işine"diyorlar da alakayı çözemiyorum..ok o zaman biz ülkemizi korumadan müzik yapalım sadece🤔 en sevmediğim kişi tarafı
- Müzisyenler olarak bir parti kurup konserleri miting, kongre falan diye yapsak? Arada bi de bakarsın iktidar falan oluruz yanlışlıkla?
- Yetmez. Devamı gelmeli. Oradaki “arkadaşlarıma” sesleniyorum, gerekeni yapın! Bu, üzerinize düşen görevdir. Bu görevi veren de sizi seven, dinleyen, takip edenlerdir. Tarih yazın!!!Opera sanatçısı Güvenç Dağüstün ve gazeteci Candaş Tolga Işık'ın ardından, Redd grubunun solisti Doğan Duru da Hürriyet'in düzenlediği Altın Kelebek adaylığından çekildiğini duyurdu.
- Şundan “kadın düşmanlığı”, “cinsiyetçilik” falan çıkartmak da ne bileyim yani sapıklık bence. Kırk yıl düşünsem “bu kapağı ilk açan sensin” lafından “bu kapağı ilk açan sensin” dışında bir şey anlamam. Yuh artık.
















