Şahan bey, bionuzda insan-baba-komedyen yazıyor, anlıyorum sizi size şöhret lazım.
Ben de insanım, babayım sizden farklı olarak dedeyim de ve üniversite hocasıyım.
Velev ki hata yapmış bile olsa bir insanı nefret objesi haline getirmek, tv ekranlarına resmini saatlerce sabitleyip
Sana kırmızı çok yakışıyor, yarışmayan adam. Huzur haklı pazarlar...😘















