Irkçılık suçlaması propaganda oldu. Kabul etmiyorum. Arapların Türkiye’yi istila etmesini, şehirlerimizin mahalle dokusunu bozmasını eleştirmek asla ırkçılık değildir. Vatanseverliktir. Kimse Arap ve Arap kültürüne karşı düşmanlık, nefret, korku beslemiyor. Ülkesini koruyor.
Cem Seymen
20.3K posts
YouTube kanalım. “Başka Bir Gündem Mümkün”. youtube.com/c/CemSeymen
- Üzerinde 18.000 liralık (isteyen bakabilir 900 Euro) ceket var. Arkasına aldığı fon depremden tam 1 hafta sonra ancak kurulmuş düzen. Yardım isteyen, yağmaya maruz kalan, canlısını çıkaramayan, ölüsü kokan, kargaşayı eleştiren, bağrı yanık insanları taklit edip dalga geçiyor.
00:00 - Salgın geçtikten sonra alışkanlıklarımızı değiştireceğiz. Eskisi gibi olamayız. İthal gıda yiyemeyiz. Kimyasalla zehirlendiğimiz yeter. Üniversiteler yerel tohum ıslahı yapacak, özel sektör destekleyecek. Ben de vakıf kuracağım. Hedef 1 milyon üyeyle başlamak! Var mısınız?
- Bu salgından ölmez de sağ çıkarsak atalık tohumlarına dönmek ve küresel gıda şirketlerini Türkiye’den çıkarmak için mücadele başlatacağım. Çiftçinin borcunun olmadığı kooperatifler, sözde gıda diye sömürülmeyen hayvanlar, betonla değil bilimle büyüyen bir ülke hedefimiz olmalı
- Hiç öyle yüce dinimizi alet edip süslü cümle kurma. O bebek huzurlu değil çünkü hakkı helal değil. Binlerce bebek uykusunda daha hayatına başlayamadan veda etti. Hukuksuzluktan, aflardan. Enkazın altındaki “imdat” çığlıklarını duydun mu? Allah’a şükür deme Allahım bizi affet de.
- İdil 15 yaşında. Uzayda roketlerin bıraktığı çöpler kafasına takıldığı için çözüm üreten makale yazmış. Makalesini Amerika’ya, bir eğitim vakfına yollamış. 85000 öğrenci arasından ömür boyu eğitim bursu kazandı ben de onu Türkiye’ye tanıtmak istedim. Gururumuz, umudumuz gençler👏
- En üzüldüğüm şey ne biliyor musunuz? Türkiye’de artık neşe yok neşe… Kendinize, ailenize, çevrenize bir bakın. Yolda, otobüste, pazarda, kahvede, plajda. Sevinç gitti, coşku bitti. Bir tuhaflık var.
- İşte bu 👏👏👏 günlerdir olması gereken. Helal olsun sana aslan kardeşim.
00:00 - Sokaklarda Türk yok. İşyerleri Türk çalıştırmıyor. Taksiler Türkleri almıyor, boş olsa da Türkü görünce gazlıyor. Ev sahipleri Türk olursan kiraya vermek istemiyor. İnşaat şirketleri Türklere satış yapmıyor. Oteller Türk’e yüksek fiyat veriyor. Kendi ülkemizde sürgündeyiz.
- Hayatımda gördüğüm en ahlaksız, en acımasız, en iğrenç fotoğraflardan biri. Endüstriyel üretimin köle yaptığı tüm canlıların efendisi olduğunu zanneden insanoğlunun kibirli ve bir o kadar küçük düşürücü fotoğrafı. Yaşamı, tabiatı, yaradanı, her türlü değeri ayaklar altına alıyor.
- Kimsenin tarım konuşmadığı Türkiye’de, herkesin arkamdan kıs kıs güldüğü, gırgır geçtiği 10 yıl boyunca tarım programları yaptım. Hemen her köyümüzü dolaştım, her ürünü anlattım. Şimdi o programı yapamıyorum. Yapsam da bir şey değişmiyor. Girdi ithal, ata tohum yok teknoloji yok
- 28 yaşındaydım. CNN Türk’ün kapısından girdim. Haber merkezi büyülemişti. O an anladım ki kalbim var. Hiç çekmedim 22 yıl elimi kalbimden. Vicdanımı çiğnemeden, ahlakımı düşürmeden, insanlığımı kaybetmeden çalıştım. Acının ortasında ayrılışım haber bile olmamalı. Sözün vakti var
- Sen ve senin gibiler yargı önünde hesap vereceksiniz. İlk 48 saat insanları kaderine terkeden bu sistemin sözcüsü tüm aparatlar cezasını çekecek. Hiç kıvırtmayın. Sözüm ona kolay mı diyerek günahları hafifleteceksin. Yok öyle yağma. Diri diri öldürdü insanımızı bu kafa. Yüzleşin!
00:00








