Dün gece Yedi Güzel Adam’a denk geldim ve uzun yıllar sonra ilk kez izledim. İsyankar Cevat’ı özlemişim (: İçinde olduğum için fark edemediğim zamanlar olmuştu, ne güzel iş yapmışız zamanında.
Bora Cengiz
559 posts
- #sbsv10yaşında ‘ymış. Yıllar önce söyledim, tekrar söylüyorum, siz ruh hastasısınız, bak cidden (:
- Instagram kapanmış, dizilere nasıl oyuncu seçecekler şimdi?
- Bir Fenerbahçeli olarak Galatasaray golünde duygulanmak... Birlik olmaya bu denli hasret olmak... Sözün bittiği yer, helal olsun Yasin..
- Çok sağ olun. GB çok keyifli bi deneyimdi. Bugüne kadar bizi yalnız bırakmayan tüm fanlarımı.. Ne diyorum lan ben. Çok kaldım yine Ozan'la..
- #MenajerimiAra keyifli bir dizi olmuş, severek takip ediyorum. Bana kendi menajerim @ufukergin ‘i hatırlatan bir çok sahnesi var, tebessümle izliyorum(: Yolları açık olsun 🙏🏻
- Bir insan niye tüm Türkiye’nin kendisinden yavaş yavaş irite olduğunu hissedip susmaz bi noktadan sonra? Bak hepiniz anladınız kimden bahsettiğimi. O niye anlamıyor? (:
- Gerek performansıyla, gerek karakteriyle şampiyonluğu sonuna kadar hak eden Berkan kardeşime bu akşam oy yağdırıyoruz. Hak eden, yani Beko kazansın 💥 #berkanyaz1890agonder #survivor2020 #berkankarabulut @hakankarabultt







