Of çok alakasız gelebilir ama gelecek zaman belirten ve “inşallah” içermeyen cümleler beni çok tetikliyor, içimden mutlaka bi inşallah geçiriyorum. İnşallahsal anlamda OKByim
Hira dağına iki kere çıkmak nasip oldu, ikisinde de yolda Türkten başkasını görmedim. Efendisinin geçtiği taşa basmayı, yalnız başına durduğu yerlerde durmayı, gördüğü yerden görmeyi bu kadar isteyen başka millet görmedim
Benim hayatımda katıldıgım en buruk protesto bu. ne sesim çıkıyor, ne ağlamamı durdurabildim. insan hiç kendi cenazesinin davetini kendi yapar mı? Heniyye öyle yaptı sanki, öylesine şerefli gitti
Rahmet olsun
Feministlerin bizzatihi kendi kendilerinin neyi savundukları hakkında çoğu zaman hiçbir fikri olmadığını, dünden beri her paylaşımda çıplak kızın çarşaflı kadınlara karşı karikatürize edilmesinden doğrulayabiliriz