Her gecenin bir sabahı var. Umudumuzu kaybetmeyip, tedbiri elden bırakmadan bu günleri birlik, beraberlik ve dayanışma içinde aşacağız. Biliyoruz ki gün ağaracak ve daha güzel bir #YarınOlacak
SANKO Holding Yönetim Kurulu olarak sağlık kökenli ekonomik sıkıntıların çözümüne katkı amacıyla 31 Mart 2020 tarihine kadar SANKO şirketlerinden yapılan tüm satışların vadelerini vade farkı ilave etmeksizin 60 gün erteleyip, mevcut borçların tamamına da ilave 60 gün vade tanıdık
Biz Gaziantep’e bir söz verdik.Bütün yönetim kurulu teknik heyet futbolcular kulüp çalışanları hep beraber verdiğimiz sözü tutuk elhamdulillah.Yüce Rabime sonsuz şükürler olsun.Sana her şey helal olsun Gaziantep. İşte Şampiyon İşte Gaziantep ❤️🖤❤️🖤❤️🖤🏆#ŞampiyonGazişehir
Yazıklar olsun. Bu kadar ucuz bir penaltı yalnızca bizim liglerde olur maalesef 😡 Allahtan korkun bu insanların emeklerini çalıyorsunuz bu kul hakkı yemektir biz sizi Yüce Yaradana havale ediyoruz. #tff 😡 🏆❤️🖤❤️🖤❤️🖤
Gaziantep ve Türkiye için örnek girişimlerde bulunmuş müteşebbis sanayici, SANKO Grubumuzun Kurucusu Rahmetli Babam Sani Bey’i saygı, rahmet ve özlemle anıyorum. Bizlere miras bıraktığı değerleri hep yaşatacağız.
Osmanlıspor’u eleyerek adını İstanbul’daki finale yazdıran, takımımızı, teknik heyetimizi ve personelimizi yürekten tebrik ederim.
Hem destekleriyle, hem dualarıyla yanımızda olan herkese sonsuz teşekkürler! #GaziantepKazanacak🏆
Maskemi tüm gün çıkartmıyorum.
Maisonette markamızın ürettiği maskeler yaz mevsimine uygun. 15 kez yıkanabiliyor, pamuklu olduğu için de hiç rahatsız etmiyor. Tekrar tüm ekibi tebrik ederim👏🏻
SANKO Üniversitesi Hastanemizin Covid-19 yoğun bakım ünitesinde meydana gelen yangın sonucunda dokuz vatandaşımızı kaybetmenin derin üzüntüsünü yaşıyoruz.
Vefat eden vatandaşlarımıza Yüce Allah'tan rahmet, kederli ailelerine başsağlığı ve sabır diliyorum.
Örnek ve öncü girişimleriyle Gazi Şehrimiz ve ülkemiz sanayisinin gelişimine büyük katkılar sunan, miras bıraktığı değerlerle yolumuzu aydınlatan, SANKO Grubumuzun Kurucusu Değerli Babam Sani Bey'i aramızdan ayrılışının 28. yılında rahmet, minnet, saygı ve özlemle anıyorum.
Çok değerli hemşerim, çok değerli taraftarlarımız bu güne kadar bize yağmur soğuk daneden bize verdiğiniz destek için hepinize çok teşekkür ederim kusura bakmayın sözümü tutamadım kısmet değilmiş inşallah Allah izni ile seneye direk şampiyon oluruz.
Salihli JES Açılış Törenimizi onurlandıran Sayın Cumhurbaşkanımız @RTErdogan'a Gaziantep Valimiz Sayın @gul_davut'a, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakan Yardımcımız Sayın @AbdullahTancan'a, Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın @FatmaSahin'e ve değerli konuklarımıza teşekkür ederim.
SANKO Holding olarak her zaman devletimizin ve milletimizin yanındayız. Koronavirüs salgınıyla mücadelede birlik, beraberlik ve dayanışma büyük önem taşıyor. Gün birlik olma günüdür.
Ülkemiz ve milletimiz varsa biz de varız. #bizbizeyeterizturkiyem
Anadolu’nun sanayileşmesinde derin izler bırakan, öğretileri ve miras bıraktığı değerlerle yolumuzu aydınlatan Sanko’nun Kurucusu Muhterem Babam Sani Bey'i aramızdan ayrılışının 29'uncu yıl dönümünde rahmet, saygı ve özlemle anıyorum.