Genel Başkanımız Sayın Meral Akşener’in takdirleri ve Antalya İYİ Partili üyelerimizin teveccühü ile 3. sıra Antalya İYİ Parti Milletvekili Adayı oldum.
Desteklerini esirgemeyen tüm dostlara saygı ve sevgilerimi sunuyorum...
@meral_aksener
@iyiparti
Ali Adnan KAYA
8,176 posts
- 14 ay ile 17 yıl geç emekliliğe mahkum edilen EMADDER Emeklilikte Adalet Derneği Antalya İl Temsilcisi Sn. Hakan CANMAYA İl teşkilatımızı ziyaret ederek sorunlarını dile getirdi. @iyiparti @MDervisogluTR @HasanToktasTR @SBugraKavuncu @ComezTurhan @Yucel_Kesen
- Teşkilat Başkanı'mız Sn. @HasanToktasTR ‘ın teklifleri ve Genel Başkanımız Sn. @MDervisogluTR’nun olurları ile İYİ Parti ANTALYA İl Başkanlığı görevine atanmış bulunmaktayım. Allah'ım bizleri mahçup etmesin inşallah. Herkese hayırlı CUMA'lar dilerim...
- Allah'ın izniyle görevimize başladık. Devir teslim töreni'nde katılım gösteren, destek veren, tebrik eden tüm dostlarıma ve dava arkadaşlarıma şükranlarımı sunarım. #İyilerinGüneşiBatmaz. #AntalyaİyiOlacak #TürkiyeİyiOlacak @HasanToktasTR @UGUR__POYRAZ
- Sn. Genel Başkan'ımız Meral AKŞENER hanımefendiyi Büyük Kurultay öncesi makamında ziyaret edip, bağlılıklarımızı bildirdik.
- İYİ PARTİ Genel Merkez'imize sunmuş olduğumuz İl Yönetim Kurulu listemiz Teşkilat Başkanı'mız Sn.Hasan TOKTAŞ'ın tensipleri,Genel Başkan'ımız Sn.Müsavat DERVİŞOĞLU'nun oluru onaylanmıştır. Vatana,millete, Antalya'mıza,çalışma arkadaşlarıma ve tüm partililerimize hayırlı olsun.
- Teşekkürler ANTALYA Teşekkürler İYİ PARTİ'mizin kıymetli üyeleri. 28.dönem M.Vekilliği Adaylığı temayül yoklamasında. Büyük bir teveccühle 2. Sırada çıkartan tüm üyelerimize şükranlarımı sunarım. Sağolun, varolun... İYİ ki varsınız!!! #TarihYazacağız
- Kul kurar, kader gülermiş!!! Aykut Kaya gittiğinde bir yazı yazmıştım. Kürşat Zorlu tebrik etmişti. Ne oldu da sende istifa ettin Zorlu? Biz liderimizin hemen yanındayız...
- İYİ PARTİ ANTALYA İL BAŞKANLIĞI görevini coşkulu, heyecanlı kalabalıkla devraldık. Her şey çok İYİ olacak... #iyilerinGüneşiBatmaz
- İstifa edenlere uğurlar olsun. GÜLE GÜLE... Dava adamlığından yoksun olanlar teker teker gidiyorlar. 2017 Muş-Bitlis programı. İlk gün yanındaydık. Sonuna kadarda yanında olacağız Sn. Genel Başka'ım, Kıymetli ablam @meral_aksener
00:00- Seçim çalışmalarında gece gündüz demeden,emek veren,dua eden,bazen aç,bazen tok broşürlerimizi dağıtan,sokak sokak gezen çalışma ekibime ve aileme ve tüm gönül dostlarıma şükranlarımı sunarım. Kısmet değilmiş. Hakkınızı helal edin. Varlığınızla güç verdiniz. İYİ ki varsınız..
- ANTALYA! TEŞEKKÜRLER!!! Düzenlemiş olduğumuz İftar Soframızda bizleri yalnız bırakmayan, katılımlarıyla bizlere şeref veren, güç veren tüm misafilerimize şükranlarımı sunarım. İnanılmaz bir kalabalık! Kırdığımız misafirlerimizden haklarını helal etmelerini istirham ediyorum.























