Biz dün çocuklarla birlikte 23 Nisan eğlencesi olarak “birbirimizin gözünden nasıl görünüyoruz” oyunu oynadık. Neymiş, ben hep geç kalıyormuşum falan 😂😂
Alttaki tweette de “bizim gözümüzden hangi çocuk nasıl” var.
Belki 3 günü değerlendirmek isteyenler için faydası olur...
00:00





