Kütüphane Haftası vesilesiyle, 10 kişiye "Osmanlı Tarihinin Babası" merhum Halil İnalcık hocanın 60 yıllık çalışmasının ürünü olan "Osmanlılar" kitabını çekilişle hediye edeceğim.
Katılım Şartları:
1) Sayfayı takip etmek
2) Bu gönderiyi retweetlemek
Son Katılım: 2 Nisan
Prof. Dr. Ekrem SAVAŞ
3,833 posts
Ekrem savaş Twitter Hesabı
- Sevgili öğrencilerim, İnşallah Eylül ayında hasretimiz sona eriyor.YÜZ YÜZE eğitime geri dönüşe hep birlikte hazırlanmalıyız.Bizler, sağlıklı bir eğitim ortamı için hazırlıklarımızı büyük bir titizlikle yapıyoruz.Sizlerin de bu sürece aşılarınızı olarak destek olmanız çok önemli
- ❄️Kampüste hep beraber kar topu oynayıp, karların içerisinde yürümeyi özledik. Ama biraz daha sabır etmemiz gerekiyor. ☃️ ❄️ ☃️ @universiteusak ☃️ ❄️
- Sevgili Öğrenciler, 2020-2021 eğitim öğretim yılında güz dönemi dersleri 12 Ekim’de başlayacaktır. Pandemi sürecinin seyrine göre derslerin nasıl yapılacağı sizlere ilan edilecektir. Sizleri özledik, bu süreçte biraz daha sabır. @universiteusak
- Sevgili öğrencilerim; Pandeminin gidişatını hep beraber görelim. Her şeyden önce sizin sağlığınız, bizim için çok önemli. ❄️ Kara kavuştuk hamdolsun size de yakında kavuşuruz. Kampüs sizinle güzel... @universiteusak ☃️❄️⛄️
- Sevgili öğrencilerim kampüsten güzel bir manzara ile hepinize merhaba...
- Sevgili öğrencilerimiz, sizleri çok özledik. İnşallah hasretimiz Eylül ayında sona eriyor. Lütfen kurallara uymaya devam edelim.
- İzmir-Ankara karayolunda meydana gelen trafik kazası sonucu üniversitemiz öğrencileri Mısra Buse Uğurlu ile Sude Ürer’i kaybetmenin derin üzüntüsü içerisindeyiz. Sevgili öğrencilerimize Allah’tan rahmet kederli ailelerine sabırlar diliyorum. Başımız sağolsun.
- Değerli gençler. Biliyorsunuz hava soğuk ve güzel bir kar yağdı. Bunlar elbette güzeldir ama ders çalışmak ve her zorluğu aşmak daha güzeldir.Sizler yarinki sınavlarınıza çok iyi çalışın ve not ortalamalarınızı 3.50'nin üstüne çıkarın ki, Dünya uzunca bir süreliğine güzelleşsin😉
- Uşak Üniversitesi olarak 2020-2021 eğitim-öğretim yılına bugün itibarıyla başlıyoruz. Yeni eğitim-öğretim döneminin @universiteusak ailesi için hayırlara vesile olmasını dilerim.
00:00 - Uzaktan eğitim ile derslere yeniden başlıyoruz... @universiteusak
- Sevgili Gençler. Yarın başlayacak olan final sınavlarınıza gönülden gelen bir istekle ve daha sıkı çalışmanızı rica ediyorum. Ayrica basit copy/paste ile TROLLENMEYİN lütfen😉
- Sevgili öğrencilerim; Biliyorsunuz sizlerin fikirleri bizim için çok değerli. Bu tweetimi retweet eden veya beğenen öğrencilerimizden 4 kişiyi rektörlüğümüzde konuk ederek hem öneri ve isteklerini dinlemek hem de beraber yemek yiyerek sohbet etmek istiyorum. Görüşmek dileğiyle.
- Değerli öğrencilerimiz, Sayın @YuksekogretimK Başkanımız @yekta_sarac’ın açıklamaları doğrultusunda, Bahar Dönemi tamamıyla Uzaktan Eğitim olarak devam edecektir. Sınavlar ve diğer duyurular için üniverisitemizin web sayfasını ve sosyal medya hesaplarını takip ediniz.













