Sema Bodur
306 posts
- CHP İzmir Milletvekilimiz Sayın Mahir Polat’ı belediyemizde ağırlamaktan büyük mutluluk duyduk. İlçemize ve vatandaşlarımıza katkı sunacak projeler üzerine verimli bir sohbet gerçekleştirdik. Sayın vekilimize ziyaretlerinden dolayı teşekkür ederiz.
- Replying to @ozgurizmiril @chpizmiril and 3 othersKıymetli Övünç Başkanım, Kınık olarak bizler de eşitlik için, adalet için, gençlerimiz için 19 Mayıs’ta Gündoğdu Meydanı’nda olacağız. Kıymetli @laldenizlicesme Başkanım, Siz ve Çeşmeliler de Gündoğdu Meydanı’nda bizlerle birlikte olmaya var mısınız?
00:00 - BU İŞ TAMAM ✅ … Güle güle, Kınık’ı parsel parsel satanlar. Güle güle, Kınık halkının vergileri ile seçim kampanyası yapanlar. Güle güle, Kınık’ımızın kaynakları ile başka ilçede harcama yapanlar. Güle güle, Kınık’ı değil sadece kendisini düşünenler. Güle güle artık, güle güle.
- “Hiçbir can dostumuzu arkamızda bırakmayacağız” Akılcı ve kalıcı çözümlerle, yaşadığımız dünyanın tüm canlılarla birlikte daha güzel olduğunun bilincindeyiz. Bizler katliamı değil, bir arada uyum içerisinde yaşamayı savunuyoruz ve savunmaya devam edeceğiz. #yaşatmayıseçiyoruz
00:00 - İzmir Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Cemil Tugay ile birlikte sosyal tesislerimizde ve Kınık merkezimizde hemşehrilerimiz ile bir araya gelerek bayramlaştık. Ziyaretlerinden dolayı İzmir Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Cemil Tugay'a çok teşekkür ederim.
- İzmir Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Dr. Cemil Tugay, belediyemizi ziyaret ederek personelimizle bir araya geldi. Çalışmalarımız hakkında bilgi alarak değerlendirmelerde bulunan Sayın Başkanımız, daha sonra Kınık esnafını ziyaret ederek taleplerini dinledi. İlçemizin
- İstanbul Gayrettepe’de meydana gelen yangında hayatını kaybeden vatandaşlarımıza Allah’tan rahmet, sevenlerine sabır, yaralılarımıza acil şifalar diliyorum.
- Toprağımızın Bereketine, Çiftçimizin Emeğine Sahip Çıkıyoruz Kınık Belediyesi ve İzmir Büyükşehir Belediyesi olarak çiftçimizin yanındayız. Üreticimizin emeğinin karşılığını alması için çalışıyoruz.
00:00 - Ne güzelsin Poyracık ♥️ Büyük Poyracık yürüyüşümüzü ve mitingimizi gerçekleştirerek hemşehrilerimizle beraber olduk. Katılan herkese sonsuz teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız 🙏 ~ Bizim bu birlikteliğimiz ile BÜTÜN KINIK kazanacak. Kazanan KINIK olacak.
- Yine Muhteşemsin KINIK❤️ ~ 8. Hasat Festivalimizin 3. Gününde Melek Mosso Kınık’ta sevenleri ile buluştu. Festivalimiz tüm hızıyla devam ediyor😉
- Komşu ilçemiz Manisa Soma'da meydana gelen ve ilçemizde de hissedilen depremden dolayı bütün vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz. Deprem anında ilçemizde herhangi bir can kaybı veya ciddi hasar yaşanmamış olup, gerekli kontrolleri gerçekleştirmekteyiz. #deprem
























