34 sene evvel biz de teğmendik, biz de “Mustafa Kemal Atatürk’ün” askeriydik ve daima öyle kalacağız.
Hiç bir şeyi değiştiremezsiniz.
Sizler gideceksiniz,
Mustafa Kemal Atatürk’ün askerlerinden oluşan Türk ordusu daima var olacaktır.
#teğmen
#TeğmenimeDokunma
Kevser Ofluoğlu
7,456 posts
İYİ Parti Kadın ve Aile Politikalarından Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı | Emekli Albay | ANKARALI. "Mevzubahis Vatansa gerisi teferruattır"
- Türk Milletinin ebedi Başkomutanı, Önderim, Ne senden vazgeçeriz ne de eserinden. 30 Ağustos Zafer Bayramımızın 100. Yılı ve Türk silahlı Kuvvetleri Günümüz kutlu olsun. #30AgustosZaferBayramı
- Yeni Cumhur ittifakı ilan edildi. AKP MHP DEM Her şey koltuk için. Müjdeler olsun.
- 🔺Hiç utanmanız arlanmanız yok mu? 🔺30 Ağustos Zafer Bayramı Türk Silahlı Kuvvetleri Günü’nde Anıtkabir’de, üstelik vatandaşların önünde, askerlerin üstünü aramaktan hiç utanmadınız mı? 🔺Bu suç değil mi? 🔺Askerin itibarını zedeleyen bu olaya kim sebep olduysa, gereğini
00:00 - “Mezar taşlarına baba diye sarılarak büyüyen ŞEHİT çocuklarına hesap verin.” “Geldikleri gibi gidecekler , ama HESAP VERECEKLER.”
00:00 - Alçak, 1993 yılında 20’li yaşlarında silahsız 33 Askerimizi ağır makineli tüfeklerle kurşuna dizdirip, 1570 mermi sıkarak şehit eden, emperyalistlerin uşağı, parmaksız zeki kod adlı katil şemdin SAKIKtır. Hem de soykırımcı, Vatan haini, fetönün gizli tanığı bir ALÇAKTIR.“Alçaklık” nedir?
00:00 - Ben bir Türk kadını olarak 31 yıl askerlik yaptım. Şimdi bakıyorum da askerliğini bedelli yapan bir çok gereksiz ve fikirsiz ahkam kesiyor, “Mehmetçik Filistin’e ” diye. Niye? Türkiye Cumhuriyetinin teminatıdır Türk Ordusu, başka hiç bir ülkenin değil. İşinize gelince
- Milli savunma üniversitesi rektörü sivil, ama rütbesi bölümünde korgeneral yazan subay kimlik kartı var. MSB’da, genel müdür sivil, rütbesi tümgeneral yazan subay kimlik kartı var. Gen müd. yrd. sivil, rütbesi bölümünde tuğgeneral yazan subay kimlik kartı var. Askere sicil
- Eski yeni tüm apocular bilsin ki; #OrkunÖzellerYalnızDeğildir
- Pkk eş başkanı terörist; “hapis yatmayacağız, siyaset yapacağız, pkk özgürlük yasaları çıkacak, zindandakiler serbest kalacak” diyor. ‼️ Bu mu silah bırakmak?
00:00 - Tam 32 sene,büyük bir onurla ve gururla. şanlı Türk Kara Kuvvetleri’nin üniformasını taşıdım. Bin kere dünyaya gelsem,yine asker olmak isterdim. Dosta güven düşmana korku salan kahramanların otağı, Türk Kara Kuvvetleri’nin kuruluşu kutlu olsun.
- “Milli Eğitim Bakanı, kendi yaptığı binaya deprem korkusuyla çürük diye oturmayan müteahhite benziyor” @nowhaber
00:00 - Hepimiz Mustafa Kemal’in askeriyiz. Hepimiz Ebru Teğmeniz. #TeğmenlerimizinYanındayız
00:00 - 🔺Gülhane Askeri Tıp Akademisi (GATA) Sağlık Astsubay Meslek Yüksekokulu.( 2003) 🔺Sekiz yıl yüzlerce sağlık astsubayına harp cerrahisi , ilk yardım/acil bakım dersi hocalığı ve bölüm başkanlığı yaptım. 🔺Çok şey öğrendim sizden sevgili öğrencilerim, silah arkadaşlarım. 🔺Türk











