De naam is Kaag..... Secret Kaag. #Kaag
Stella Bergsma
84.5K posts
Dit account is een intelligentietest.
- Zeg, we kunnen allemaal zeiken dat de regering weer te laat is enzo, maar we kunnen natuurlijk ook gewoon zelf vast dingen doen he? Zoals mondkapjes op, afstand houden enz enz.
- Mag ik zeggen dat ik het echt deprimerend vind hoe makkelijk dronken mensen in alle landen worden uitgesloten van normale verkeersactiviteiten? Zoals rijden op de snelweg of in een wijk waar kinderen spelen?Mag ik even zeggen dat ik het echt heel deprimerend vind hoe makkelijk ongevaccineerden in het ene na het andere Europese land worden uitgesloten van deelname aan normale maatschappelijke activiteiten. Zoals naar een restaurant gaan of een film kijken.
- Kunnen jullie je nog de dktp prik herinneren? Is die er nog steeds voor kinderen. Ik kreeg die vroeger gewoon. Geen discussie. Vond ik ook niet leuk als kind want nou ja, een prik is nooit zo leuk. En dat was het dan.
- Iedereen die nu opeens Wilders goed vindt: hij is altijd al goed geweest in ergens tégen zijn. Het probleem is dat hij niets te brengen heeft als alternatief.
- Ik sta vandaag in de Volkskrant met oa deze foto! Dan kunnen alle tutjes hier weer een hartverzakking krijgen. 😂😂😂
- Ik bedoel ik vind Martijn Koning totaal niet lollig. Maar ik vind: 'zou je het leuk vinden als je zus met een n*ger thuiskwam,' ook niet echt een dijenkletser.
- Versoepelingen! Einde lockdown. Theaters open. Horeca open. Zelfs de 1,5 meter gaat op veel plekken worden losgelaten. Vaccinaties alom en de zon schijnt ook nog es. Ik heb gewoon medelijden met iedereen die zo fijn boos kon zijn. DICTATUUR!!! Zoenen, iemand?
- Replying to @DilanYesilgozVolgens mij mag Tim doen wat hij wil in zijn eigen programma. Waarom bemoeit een minister zich hiermee op X?
- Er is hier op X geen enkele manier meer om palestijnen te steunen of kritiek op de Israelische regering te hebben zonder zogenaamd een antisemiet te zijn. En mensen zien niet eens hoe zorgelijk dat is.
- Ik wil in supermarkten alleen geholpen worden door jongens met gelakte nagels.
- Wie heeft er alweer een beetje zin in een lock down? Eerlijk zeggen.






