Fakültemizin Değerli Üyeleri, bugün özlemimiz bitiyor, kampüsümüzde sizlerle buluşuyoruz. Yüz yüze eğitime başladığımız güz döneminin hayırlı olmasını diliyor, maske, mesafe ve temizlik kuralımızı unutmayacağınız, sağlıklı, huzurlu ve başarılı bir eğitim-öğretim dönemi diliyoruz.