Mustafa abi,bölgenin bir insanı olarak,bölgeyi çok iyi bilen birisi olarak gerçekleri güzel bir şekilde yazmışsın. Kalemine sağlık Allah yar ve yardımcın olsun.Gün artık susma günü değil,bölgedeki bütün dinamikler Kürtleri bu kumpastan kurtarmak için ellerini taşın altına koymalı