Log in
Sign up
システムトレーダーマサキ@イザナミ×エクセル×シストレ
613 posts
システムトレーダーマサキ@イザナミ×エクセル×シストレ
@systemmasaki
鬼逆張りのシストレで株やってます。 本業は物販 2010年に株開始 2015年にシストレ開始 2020年100~300くらい 2025年は800 2026年は米株もやるよ! 3000くらい運用 好き:乖離率・筋トレ・音楽・車・バイク・散歩 物販と日常→
x.com/ohtamatama
tokyo
Joined April 2023
17
Following
64
Followers
Posts
Posts
Replies
Replies
Media
Media
@systemmasaki hasn’t posted
When they do, their posts will show up here.
Don't miss what's happening
People on X are the first to know.
Log in
Sign up