نصيحة لو اى شلة هتتفق هتتقابل علي العشاء اوً اى خروجة .. يتفقوا ان اول ما يتلموا ما حدش يقرب لتليفونه و الا خليكم في بيوتكم احسن ....المنظر بقى سخيف كله قاعد على موبيله و مطنش .....
اللى عايز يعمل مشروع ناجح يفتح عيادة للعلاج من إدمان الموبيل .. خاصةً الجيل الجديد ....بقت حاجة تفقع المرارة ...عارف هتقولوا ما انت السبب ... ماشى و أنا هقول أكل العيش مر ...😂
ارجو من كل اللى بيسألونى او يطلبوا منى التبرع لأزمة الكورونا أن يبدؤا بنفسهم الأول و يتبرعوا كل حسب مقدرته أما أنا فمش هعلن على اللى اتبرعت بيه لأنى ضد الإعلان و ده بينى و بين ربنا بس و ارحمونا من التعليقات الغير مفيدة