Γυναίκες στο Tik Tok που κατάφεραν να διατηρήσουν τα μαλλιά τους έφτιαξαν βίντεο στο διαδίκτυο.
Η Kaiser είχε το μηχάνημα και πλήρωσα για τις θεραπείες.
Δεν ήταν τόσο άβολο όσο νόμιζα. Μουδιάστηκε το κεφάλι μετά από 15 λεπτά. Μετά όλα ήταν καλά. Πρόσθεσε πολύ επιπλέον χρόνο στη θεραπεία, αλλά άξιζε τον κόπο.
Ο σύζυγός μου ήταν η καλύτερη υποστήριξη. Ερχόταν στα ραντεβού μου για τη θεραπεία και με βοήθησε να φορέσω σφιχτά το καπέλο και να μου ταιριάξει τέλεια. Δεν θα μπορούσα να τα καταφέρω χωρίς αυτόν. Επίσης, η ιστοσελίδα της Paxman ήταν πολύ χρήσιμη απαντώντας σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις είχα.
Θα έπρεπε να καλυφθεί και ελπίζω να συμβεί σε κάθε πολιτεία.
Νιώθω ότι άξιζε τον κόπο! Έδειχνα φυσιολογική στην πιο τραγική στιγμή της ζωής μου. Νόμιζα ότι θα ήμουν φαλακρός, όπως είπε ο γιατρός, αλλά το cool capping μου επέτρεψε να κρατήσω όλα τα μαλλιά μου! Ήταν η καλύτερη απόφαση και θα το συνιστούσα σε όποιον ανησυχεί για την τριχόπτωση.
Δεν το είχα ξανακούσει ποτέ, οπότε μου το εξήγησε η νοσοκόμα-πλοηγός όταν έμαθα ότι χρειαζόμουν χημειοθεραπεία.
Φοβόμουν! Φοβόμουν τα πάντα! Φοβόμουν που δεν το έβαλα σωστά, φοβόμουν ότι δεν θα λειτουργούσε. Αλλά είμαι τόσο, πολύ χαρούμενη που το έκανα!!!! Δυστυχώς, οι νοσοκόμες μου δεν ήταν άρτια εκπαιδευμένες σε αυτό. Είπαν ότι ήμουν η πρώτη που το χρησιμοποίησε, οπότε ο σύζυγός μου με βοήθησε με το καπάκι. Μου άρεσε πολύ το κρύο. Ένιωθα υπέροχα κατά τη διάρκεια και μετά, ήταν επίσης καλό.
Οι γονείς μου, ο σύζυγός μου, ο γιος μου, η οικογένειά μου, οι φίλοι μου, οι συνάδελφοί μου. Η λίστα συνεχίζεται. Είχα ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ σύστημα υποστήριξης! Ήταν όλοι εκεί για μένα, έλεγχαν, με επισκέπτονταν κατά τη διάρκεια των χημειοθεραπειών. Οι συνάδελφοί μου έφτιαχναν ακόμη και σκουφάκια για τον καρκίνο του μαστού και τα φορούσαν κάθε Τετάρτη όταν έκανα θεραπεία! Αυτό ήταν πολύ σημαντικό για μένα. Το να ξέρω ότι ήταν εκεί σήμαινε τα πάντα για μένα.
Η ασφάλειά μου δεν βοήθησε καθόλου και σκοπεύω να πάω στο Δημαρχείο και να καλύψω αυτό το θέμα για περισσότερους ανθρώπους. Ο καρκίνος είναι αρκετά ακριβός, γι' αυτό θα έπρεπε να καλύπτεται! Είμαι περήφανος για τη Νέα Υόρκη που είναι η πρώτη πολιτεία που το ψήφισε. Ελπίζω όλες οι πολιτείες στις ΗΠΑ να ακολουθήσουν το παράδειγμά του.
Μην φοβάσαι! Μην τα παρατάς! Τα κατάφερες! Να είσαι ευγενικός με τον εαυτό σου και τα μαλλιά σου. Θα έλεγα επίσης στους ανθρώπους να εξετάσουν τα στατιστικά στοιχεία για τον τύπο χημειοθεραπείας που λαμβάνουν, για να δουν πόσο μπορεί να βοηθήσει πριν ξοδέψουν τα χρήματα. Δεν είναι φθηνό, αλλά για μένα άξιζε τον κόπο.
Δεν γνώριζα αυτή τη θεραπεία πριν από τη διάγνωσή μου. Όταν έμαθα ότι είχα καρκίνο, έπρεπε να κάνω αξονική τομογραφία για να δω σε τι σημείο βρισκόμασταν και ενώ μιλούσα με τη νοσοκόμα που μου έδινε σκιαγραφικό, της είπα ότι φοβόμουν μήπως τα παιδιά μου με κοιτάζουν φαλακρά και μου είπε ότι υπήρχε η επιλογή της ψυχρής κάλυψης, οπότε ήταν αυτή που με έφερε σε επαφή με αυτό.
Ήταν καταπληκτικό, εξαιρετικά ομαλό και πολύ εύκολο.
Φοβόμουν επειδή είχα διαβάσει ότι κάποιοι είχαν πονοκεφάλους κ.λπ., αλλά ήταν πολύ άνετο για μένα.
Ο σύζυγός μου, οι γονείς μου και οι καλύτεροί μου φίλοι... ήταν καταπληκτικοί όλες αυτές τις μέρες και δεν μπορώ να τους ευχαριστήσω αρκετά.
Είναι καταπληκτικό, πιστεύω ότι αυτό πρέπει να αποζημιωθεί 100%... είναι απαίσιο, το να περνάς τη θεραπεία και να χάνεις μαλλιά είναι σαν να χάνεις τον εαυτό σου... οπότε παλεύεις για τη ζωή σου και επίσης δεν φαίνεσαι ο εαυτός σου στον καθρέφτη, είναι ΔΥΣΚΟΛΟ.
Όλα θα πάνε καλά, είναι κάτι ΑΠΑΙΣΙΟ να περνάς, ας περάσεις αυτό το συναίσθημα του να νιώθεις καλά και όμορφος. Αξίζει τον κόπο, ακόμα κι αν τελικά χάσεις πολλά μαλλιά, τα θυλάκια δεν πεθαίνουν, οπότε μακραίνουν πολύ γρήγορα. Θυμάμαι να κοιτάζω όλα τα μαλλιά που έχανα και να σκέφτομαι ποιο είναι το νόημα της κρύας βαφής, αλλά ΑΞΙΖΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.
Όταν συναντήθηκα με την ογκολογική μου ομάδα, μου είπαν για το καπάκι ψύξης Paxman. Ήμουν έτοιμος για αυτό.
Έκανα αίτηση για την επιχορήγηση HairToStay επειδή η ασφάλειά μου δεν καλύπτει το ανώτατο όριο. Κατάφερα να λάβω επιχορήγηση 1440$ για το κόστος των 1800$ του ανώτατου ορίου.
Η εμπειρία μου με την ψύξη του τριχωτού της κεφαλής ήταν καταπληκτική! Κατάφερα να διατηρήσω το μεγαλύτερο μέρος των μαλλιών μου καθ' όλη τη διάρκεια της θεραπείας. Έπρεπε να κόψω τα μαλλιά μου για να χωρέσει το σκουφάκι στο κεφάλι μου, αλλά το κούρεμα μου φάνηκε ενδυναμωτικό. Ήταν κάτι που μπορούσα να ελέγξω σε μια κατάσταση που ένιωθα ότι δεν είχα πολύ έλεγχο. Κατά τη διάρκεια της θεραπείας, ήταν μια διαδικασία. Έπρεπε να κάνω ντους και να βρέξω τα μαλλιά μου εντελώς πριν πάω σε μια συνεδρία. Έβαζα και το conditioner. Μετά φορούσα σκουφάκι μπάνιου στο νοσοκομείο. Έβρεχα τα μαλλιά μου περισσότερο λίγο πριν φορέσω το σκουφάκι. Κατά τη διάρκεια των συνεδριών, είχα πονοκέφαλο από το τσίμπημα και το κρύο, αλλά έμαθα να παίρνω Tylenol πριν από τη συνεδρία, κάτι που με βοήθησε τρομερά. Ήταν μια πολλή διαδικασία με το σκουφάκι, δεδομένου ότι έπρεπε να το φοράω 90 λεπτά μετά την έγχυση. Ωστόσο, το έκανα. Άφηνα το σκουφάκι μέχρι να γυρίσω σπίτι για να ξεπαγώσει. Στη συνέχεια, έπλενα τα μαλλιά μου (όχι χρησιμοποιώντας σαμπουάν, μόνο conditioner) και τα χτενιζόμουν. Δεν έκανα τίποτα στα μαλλιά μου μέχρι την επόμενη εβδομάδα που θα έκανα χημειοθεραπεία. Αυτό λειτούργησε καλά. Αφού ολοκλήρωσα τη χημειοθεραπεία, πέρασαν μερικές εβδομάδες όπου το τρίψιμο ήταν ακόμα περισσότερο από το κανονικό. Ωστόσο, τα μαλλιά μου παρέμειναν άθικτα όλο αυτό το διάστημα. Το σκουφάκι ήταν θεόσταλτο.
Το κομμωτήριο μου με στηρίζει πάρα πολύ. Με στήριξαν πάρα πολύ όταν έκανα το πρώτο μου κούρεμα πριν από τη χημειοθεραπεία.
Επίσης, κατά τη διάρκεια μιας από τις συνεδρίες χημειοθεραπείας μου, είχα έναν εκπρόσωπο της Paxman να με βοηθήσει. Η Jacqueline Olsen.
Οι νοσοκόμες μου ήταν επίσης πολύ χρήσιμες. Πήγαινα μόνη μου στις περισσότερες συνεδρίες χημειοθεραπείας. Με βοηθούσαν να βρέξω ξανά τα μαλλιά μου.
Αγαπούσα τόσο πολύ τα μαλλιά μου και η σκέψη ότι θα τα έχανα ήταν τρομακτική. Ωστόσο, αυτό το σκουφάκι μου έδωσε μια πιθανή επιλογή. Γιατί λοιπόν να μην το δοκιμάσω; Το δοκίμασα και λειτούργησε! Πολλοί αμφέβαλλαν ότι θα λειτουργούσε λόγω της υφής των μαλλιών μου ως μαύρης γυναίκας. Νομίζω μάλιστα ότι αυτό ήταν που λειτούργησε υπέρ μου. Μπορούσα να αντέξω μια εβδομάδα χωρίς να χειριστώ τα μαλλιά μου, κάτι που είναι και η συνιστώμενη. Έπρεπε να κόψω τα μαλλιά μου για να χωρέσουν στο σκουφάκι. Ωστόσο, απέκτησα μια εντελώς νέα αυτοπεποίθηση με μια νέα εμφάνιση. Μπόρεσα να πειραματιστώ με τη νέα μου εμφάνιση, κάτι που ήταν χρήσιμο σε μια τόσο δύσκολη περίοδο.
Γνώριζα άτομα που το είχαν χρησιμοποιήσει στο παρελθόν και είχε καταφέρει να διατηρήσει το μεγαλύτερο μέρος των μαλλιών τους. Ωστόσο, δεν γνώριζα κανέναν που να το είχε χρησιμοποιήσει με το φάρμακο που έπαιρνα.
Η εξειδικευμένη νοσοκόμα μου επικοινώνησε με την Paxman μετά από ένα επίμονο αίτημα, επειδή το νοσοκομείο της είχε πει ότι δεν θα μπορούσα να τη χρησιμοποιήσω.
Η εμπειρία μου ήταν θετική. Γινόταν όλο και πιο δύσκολο όσο περισσότερες χημειοθεραπείες έκανα λόγω της αραίωσης των μαλλιών μου. Στην αρχή ανησυχούσα ότι δεν θα ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη, βλέποντας τα στατιστικά, αλλά ως 21χρονη κοπέλα που πάντα είχε χτενισμένα μαλλιά, ήταν σημαντικό για μένα να προσπαθήσω. Μετά τη χημειοθεραπεία ένιωθα ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα, αλλά συνειδητοποίησα 2 μικρά φαλακρά σημεία στους μπροστινούς κροτάφους, ωστόσο αυτά είχαν αρχίσει να ξαναφυτρώνουν πριν τελειώσω τη χημειοθεραπεία και καλύπτονταν εύκολα με κλιπς. Τα πρώτα 30 λεπτά κρύας σκίασης ήταν σίγουρα τα πιο δύσκολα, αλλά συνήθισα μετά από περίπου μία ώρα και μπόρεσα να κοιμηθώ με αυτό.
Η οικογένειά μου με στήριξε πολύ, ειδικά η μητέρα μου, η οποία έκανε ό,τι μπορούσε για να με βοηθήσει να νιώθω όσο το δυνατόν πιο φυσιολογική και να διατηρήσω την εμφάνισή μου πριν από τη θεραπεία όσο το δυνατόν περισσότερο. Οι φίλοι μου με στήριξαν πολύ. Ήμουν στις τελευταίες εβδομάδες του πανεπιστημίου όταν ξεκίνησα τη χημειοθεραπεία και την ψυχρή θεραπεία και είχα πολλές εκδηλώσεις στο τέλος του εξαμήνου. Όλοι βοήθησαν με τα μαλλιά μου και την υγεία τους - διαφορετικά χτενίσματα χωρίς θερμότητα για αυτές τις εκδηλώσεις, ώστε να μοιάζω με όλους τους άλλους σε αυτές. Ήθελα να έχω την καλύτερη υποστήριξη από εκείνους που είχαν τις γνώσεις για την ψυχρή θεραπεία και επίσης από ανθρώπους που δεν μου φέρονταν διαφορετικά μόνο και μόνο επειδή ήμουν άρρωστη. Αυτό με βοήθησε πολύ κατά τη διάρκεια της θεραπείας, γιατί επειδή είχα τα μαλλιά μου, κανείς δεν θα πίστευε ότι έκανα χημειοθεραπεία.
Σίγουρα πρέπει να το δοκιμάσεις και να κάνεις ό,τι καλύτερο μπορείς! Ο καθένας έχει διαφορετικά όρια για τον πόνο, αλλά αν δεις πώς θα σε βοηθήσει μετά το τέλος της θεραπείας, θα νιώσεις περισσότερο ο εαυτός σου και όχι ο στερεότυπος «ασθενής με καρκίνο».
Ο ογκολόγος μου
Η ψύξη του τριχωτού της κεφαλής ήταν πραγματικά μια ριζική αλλαγή για μένα.
Μου έδωσε ελπίδα ότι μπορούσα ακόμα να αναγνωρίζω τον εαυτό μου καθ' όλη τη διάρκεια της θεραπείας - στη δουλειά, στο σπίτι και στον καθρέφτη. Επιπλέον, επέτρεψε στην τρίχρονη κόρη μου, η οποία κατάλαβε τη διάγνωσή μου, να με δει χωρίς την ορατή υπενθύμιση του καρκίνου. Αυτό ήταν ένα απίστευτο δώρο και για τους δυο μας.
Τα πρώτα δέκα λεπτά κάθε συνεδρίας ήταν δύσκολα, αλλά μόλις βρήκα τον ρυθμό μου, έγινε μέρος της ρουτίνας μου. Καθώς περνούσαν οι εβδομάδες - και καθώς συνέχιζα να φροντίζω τα μαλλιά μου - γινόταν πιο εύκολο, τόσο σωματικά όσο και συναισθηματικά.
Η ψύξη του τριχωτού της κεφαλής δεν διατήρησε μόνο τα μαλλιά μου. Με βοήθησε να διατηρήσω μια αίσθηση κανονικότητας και ελέγχου σε μια από τις πιο δύσκολες περιόδους της ζωής μου.
Όλη μου η οικογένεια ήταν απίστευτη - η μαμά μου, ο μπαμπάς μου, η γυναίκα μου και τα παιδιά μου ήταν όλοι δίπλα μου σε κάθε βήμα της θεραπείας. Αλλά ο μπαμπάς μου έγινε ο ειδικός στην ψύξη του τριχωτού της κεφαλής της οικογένειάς μας - μαθαίνοντας τα πάντα για το καπάκι, την εφαρμογή και τη διαδικασία. Ερχόταν μαζί μου σε κάθε θεραπεία, ελέγχοντας ξανά την τοποθέτηση και βεβαιώνοντας ότι είχε εφαρμοστεί τέλεια κάθε εβδομάδα.
Παραδόξως, μετέτρεψε κάτι που θα μπορούσε να ήταν συντριπτικό σε κάτι που αντιμετωπίσαμε μαζί — και αυτό σήμαινε τα πάντα για μένα.
Μπορείς να το κάνεις αυτό. Τα πρώτα λεπτά θα είναι άβολα, αλλά θα βρεις τον ρυθμό σου - και θα αξίζει τον κόπο. Να έχεις πίστη ότι θα λειτουργήσει. Κάθε συνεδρία θα γίνεται ευκολότερη και κάθε μέρα θα κοιτάζεσαι στον καθρέφτη και θα συνειδητοποιείς ότι εξακολουθείς να μοιάζεις με τον εαυτό σου.
Δεν πρόκειται μόνο για τα μαλλιά - πρόκειται για την ελπίδα, την αυτοπεποίθηση και το δώρο του να επιτρέπεις στην κόρη μου να σε βλέπει ως την ίδια μαμά που γνώριζε πάντα. Η ψύξη του τριχωτού της κεφαλής είναι ένα απίστευτο δώρο και θα είσαι τόσο περήφανη που επέλεξες να τη δοκιμάσεις.
Το ανακάλυψα στο κέντρο έγχυσης, MSK!
Ήταν πολύ δύσκολο επειδή έκανε πολύ κρύο και πρόσθεσε επιπλέον χρόνο στις ημέρες θεραπείας μου. Παρόλα αυτά, ήμουν ευχαριστημένη με τα αποτελέσματα. Η καθυστέρηση και ο περιορισμός της τριχόπτωσης μέσα στους πρώτους μήνες της θεραπείας με βοήθησε να νιώθω «φυσιολογική» όταν τα πράγματα δεν ήταν καθόλου φυσιολογικά!
Ο σύζυγός μου, ο Βίνι, και η μαμά μου κάθισαν μαζί μου και στις 16 θεραπείες!
Μετά από πολλές, πολλές ώρες στο τηλέφωνο, η ασφαλιστική μου εταιρεία μου αποζημίωσε το ασφάλιστρο.
Η πρόκληση της ψύξης του τριχωτού της κεφαλής άξιζε την κανονικότητα που μου χάρισε. Είμαι περήφανη για τον εαυτό μου που ολοκλήρωσα και τους 16 κύκλους με ψύξη του τριχωτού της κεφαλής!
Συχνά λέω στους ασθενείς μου ότι πλέον είναι κατάλληλος ο ασθενής για σκουφάκια ότι είναι μια πολύ προσωπική απόφαση να τα βάλει ή όχι, αλλά ένιωσα ότι ήταν η σωστή απόφαση για μένα. Το όφελος της καθυστέρησης και του περιορισμού της τριχόπτωσης με έδωσε ξανά τον έλεγχο της διάγνωσής μου και μου έδωσε την αυτοπεποίθηση που τόσο χρειαζόμουν κατά τη διάρκεια της θεραπείας.
Είμαι τόσο ευγνώμων σε εταιρείες όπως η Paxman που έχουν κάνει τα πάντα για να προσφέρουν αυτή την καταπληκτική ευκαιρία για τη διατήρηση και την προστασία των μαλλιών (γιατί είναι πολύ περισσότερα από «απλώς μαλλιά»)!
Δεν γνώριζα την ψύξη του τριχωτού της κεφαλής πριν από τη διάγνωσή μου. Έμαθα για την ψύξη του τριχωτού της κεφαλής από τον Δρ. Λι, τον ογκολόγο μου.
Είχα μια υπέροχη εμπειρία! Πήγα στη χημειοθεραπεία πολύ καλά προετοιμασμένη. Παρακολούθησα τα βίντεο του Paxman πολλές φορές και εξασκήθηκα αρκετές φορές στη χρήση του σκουφιού μου πριν ξεκινήσω τη χημειοθεραπεία. Ήμουν αγχωμένη για την πρώτη συνεδρία χημειοθεραπείας. Διαπίστωσα ότι το τριχωτό της κεφαλής μου κρυώνει, αλλά είναι διαχειρίσιμο. Καθώς προχωρούσαν οι εβδομάδες χημειοθεραπείας, ήμουν σίγουρη ότι εφαρμόζω τέλεια στο σκουφάκι μου. Συνέχιζε να είναι κρύο, αλλά διαχειρίσιμο. Στα μισά της διαδρομής, δεν είχα σημαντική τριχόπτωση και ένιωσα τόσο ανακουφισμένη! Όταν ολοκλήρωσα τη χημειοθεραπεία, με τα μαλλιά μου άθικτα, ήμουν τόσο ευγνώμων στην Paxman!
Στο κέντρο έγχυσης του Ιατρικού Κέντρου Anne Arundel.
Η ψύξη του τριχωτού της κεφαλής και η Paxman έχουν κάνει μια θετική διαφορά στη ζωή μου!!! Όταν έμαθα ότι χρειαζόμουν χημειοθεραπεία, η πρώτη μου σκέψη ήταν να χάσω τα μαλλιά μου. Είμαι στέλεχος που διευθύνει μια επιχείρηση και μητέρα. Πώς μπορώ να το κάνω αυτό χωρίς μαλλιά; Θα είχα αναλάβει αυτή την πρόκληση επειδή έπρεπε, ΑΛΛΑ όταν έμαθα για την ψύξη του τριχωτού της κεφαλής, ενθουσιάστηκα που ήξερα ότι η διατήρηση όλων ή μέρους των μαλλιών μου ήταν μια πραγματική πιθανότητα, μου έδωσε την απαραίτητη ώθηση για να ξεπεράσω αυτή τη δύσκολη περίοδο! Η ψύξη του τριχωτού της κεφαλής λειτουργεί!! Όλοι οι ασθενείς με χημειοθεραπεία θα πρέπει να έχουν πρόσβαση σε αυτήν!
Κάθε εβδομάδα χημειοθεραπείας είχα έναν φίλο μαζί μου. Παρακολουθούσαν κι αυτοί τα βίντεο της Paxman και ήταν έτοιμοι να με βοηθήσουν να ολοκληρώσω την αγωγή μου. Επίσης, συμμετείχα σε διάφορες διαδικτυακές ομάδες υποστήριξης, συμπεριλαμβανομένης της ομάδας υποστήριξης Paxman στο Facebook. Βρήκα πολύ χρήσιμο να μαθαίνω για τις εμπειρίες άλλων.
Η ασφαλιστική μου εταιρεία, Blue Cross/Blue Shield στο Μέριλαντ, δεν καλύπτει την ψύξη του τριχωτού της κεφαλής. Έπρεπε να πληρώσω από την τσέπη μου για την ψύξη του τριχωτού της κεφαλής μου. Έχω καταθέσει ενώπιον της Γενικής Συνέλευσης του Μέριλαντ για το νομοσχέδιο 1187 της Βουλής, το οποίο θα απαιτούσε από τις ασφαλιστικές εταιρείες να καλύπτουν εν μέρει ή πλήρως την ψύξη του τριχωτού της κεφαλής στο Μέριλαντ. Συνεχίζω να υποστηρίζω αυτό το νομοσχέδιο, το οποίο θα τεθεί προς ψήφιση στις αρχές του 2026. Έχω δεσμευτεί να βοηθήσω άλλους κατοίκους του Μέριλαντ που υποβάλλονται σε χημειοθεραπεία να έχουν πρόσβαση επί πληρωμή σε ψύξη του τριχωτού της κεφαλής.
Συμμετέχω ενεργά σε διάφορες ομάδες υποστήριξης. Πάντα προτείνω την ψύξη του τριχωτού της κεφαλής! Αυτό που μοιράζομαι με άλλες γυναίκες είναι ότι η θετική σκέψη αλλάζει τα δεδομένα. Αν νομίζετε ότι η χημειοθεραπεία και η ψύξη του τριχωτού της κεφαλής θα είναι μια απαίσια εμπειρία, αυτή θα είναι η δική σας εμπειρία. Ομοίως, αν η στάση σας είναι θετική και η στάση σας είναι να τα καταφέρετε, αυτή θα είναι η δική σας εμπειρία. Λέω στις άλλες να μην πέφτουν θύματα των αρνητικών εμπειριών των άλλων, αλλά να μπαίνουν σε αυτήν με ελπίδα και ευγνωμοσύνη. Μπορούμε να κάνουμε δύσκολα πράγματα! Πάρτε μια μέρα τη φορά! Να είστε ευγνώμονες για αυτήν την τεχνολογία που σώζει τα μαλλιά!
Ήξερα για την ψύξη του τριχωτού της κεφαλής Paxman επειδή εργάζομαι ως φαρμακοποιός στο Κέντρο Καρκίνου Baclesse στην Καέν της Γαλλίας.
Oui je connaissais votre casque car je travaille en tant que pharmacienne au CLCC Baclesse de Caen
Το απόλαυσα, παρά το κρύο, το οποίο σίγουρα δεν ήταν ευχάριστο, αλλά με ζεστά ρούχα (θερμοφόρες), ένα θερμοφόρα, μια κουβέρτα, ένα κασκόλ και ένα ζεστό ρόφημα, το κρύο ήταν πολύ πιο υποφερτό. Και μόλις πέρασαν τα πρώτα λεπτά, η αίσθηση του κρύου ήταν επίσης πιο ανεκτή.
Je l'ai bien vécu, malgré le froid ressenti, certes pas forcément agréable mais avec des vêtements chauds (vêtements thermolactyl) une bouillotte, un καρό, et une écharpe, et une boisson chaude le froid ressenette support. Et une fois les premières minutes passées, la sensation de froid est également plus supportable.
Στο Νοσοκομείο Bayeux (UCP)
Au center hospitalier (ucp) de Bayeux
Το απόλαυσα, παρά το κρύο, το οποίο σίγουρα δεν ήταν ευχάριστο, αλλά με ζεστά ρούχα (θερμοφόρες), ένα θερμοφόρα, μια κουβέρτα, ένα κασκόλ και ένα ζεστό ρόφημα, το κρύο ήταν πολύ πιο υποφερτό. Και μόλις πέρασαν τα πρώτα λεπτά, η αίσθηση του κρύου ήταν επίσης πιο ανεκτή.
Je l'ai bien vécu, malgré le froid ressenti, certes pas forcément agréable mais avec des vêtements chauds (vêtements thermolactyl) une bouillotte, un καρό, et une écharpe, et une boisson chaude le froid ressenette support. Et une fois les premières minutes passées, la sensation de froid est également plus supportable.
Είχα αγοράσει περούκες, τουρμπάνια, τσιμπιδάκια... αλλά επειδή δεν έχασα όλα τα μαλλιά μου, δεν χρειάστηκε να τα φορέσω. Χρησιμοποίησα πούδρες κερατίνης για να καλύψω τις πιο λεπτές περιοχές.
J'avais acheté perruques, turbans, franges...mais comme je n'ai pas perdu tous mes cheveux, je n'ai pas eu à en porter. J'ai eu recours a des poudres de keratine pour masquer les zones plus clairsemées.
Αν έπρεπε να το ξανακάνω, θα το έκανα χωρίς δισταγμό, επειδή με έχει συμβάλει σημαντικά στο να διατηρήσω μέρος των μαλλιών μου και να διασφαλίσω την αναγέννηση.
Σε όποιον σκέφτεται να δροσιστεί: λειτουργεί και μπορεί να σας βοηθήσει να κρατήσετε ένα μέρος των μαλλιών σας, οπότε κάντε το χωρίς δισταγμό! Υπάρχουν πολλά κόλπα για να μην νιώθετε τόσο κρύο.
Si c'était a refaire je le referai sans hésiter car ça a largement participer a ce que je conserve une partie de mes cheveux et a une repousse harmonieuse.
A quelqu'un qui envisage le refroidissement: que ça marche, et peut permettre de garder une partye de ses cheveux donc de foncer sans hésiter! Qu'il ya plusieurs astuces pour ne pas avoir si froid.